Pitanja i odgovori (FAQ)

IMA LI SVEZAPIVO SHOP FIZIČKI MALOPRODAJNI OBJEKT KOJI MOGU POSJETITI?

Ne, mi imamo samo Internet-trgovinu.
Naručenu robu šaljemo iz našeg skladišta.

MORAM LI KREIRATI SVOJ RAČUN DA BI NARUČIO NEŠTO?

Ne. Naručiti možete bez registracije.

KADA ĆE MI MOJA NARUDŽBA BITI ISPORUČENA?

Narudžbe se obično šalju isti dan nakon uplate ili sljedeći radni dan.
Primit ćete e-mail obavijest kada je paket poslan putem Tisak kioska.
Kada je paket poslan dostavnom službom obavijest stiže porukom na mobitel.
Za posebne narudžbe, mi ćemo vam se javiti s procijenjenim datum za isporuku.

KOJE METODE PLAĆANJA PRIHVAĆATE?

Trenutno prihvaćamo plaćanje izravnom uplatom na naš žiro-račun.

KOLIKO SU TOČNE VRIJEDNOSTI ALFA-KISELOSTI KOD HMELJA?

Mi ukazujemo na alfa vrijednosti koje smo dobili od strane dobavljača, one variraju između serije i sezone.
Paket hmelja kojeg primite će imati stvarnu alfa vrijednost tj. onu koja je i na našim stranicama.

AKO SVEZAPIVO NEMA PROIZVODA KOJEG TRAŽIM, MOGU LI GA NARUČITI?

Mi stalno širimo asortiman proizvoda. Ako u ponudi nečeg nema ili imate želju za nečim,
pitajte nas, a mi ćemo vidjeti što možemo učiniti.

VIDIM DA STE BROUWLAND DISTRIBUTER ZA RH. MOGU LI PREKO VAS NARUČITI NEŠTO IZ NJIHOVE PONUDE?

Da. Jednom mjesečno naručujemo robu iz Belgije.
Pitajte što vas zanima, javit ćemo kada možemo naručiti, kada bi stiglo i koja bi bila cijena.

NUDITE LI USLUGU MLJEVENJA SLADA? I KOLIKO TO KOŠTA?

Nudimo uslugu mljevenja slada. Mljevenje slada se ne naplaćuje.

MOGU LI SE SVI ARTIKLI IZ VAŠE PONUDE POSLATI PREKO TISAK KIOSKA?

Ne. Neki artikli ne mogu stati u Tisak kutiju. Artikli koji se ne mogu slati preko kioska su:
fermentacijska posuda, stalak za sušenje boca, ručna pumpa za pretakanje, spirala za hlađenje sladovine.

U KOJE SVE ZEMLJE ISPORUČUJETE PROIZVODE?

Mi poslujemo samo na području RH i nemamo mogućnost slanja u druge države.

DOSTAVLJA LI DOSTAVNA SLUŽBA ISPORUČUJE SUBOTOM?

Kratak odgovor: ne. U nekim situacijama možemo zatražiti isporuku subotom, ali to nije pravilo.

ŠTO NAPRAVITI AKO MOJ PAKET STIGNE OŠTEĆEN?

Molimo kontaktirajte nas odmah ako bilo koji od predmeta koje ste kupili stignu oštećeni.

TKO STE VI I ZAŠTO STE TAKO DOBRI PREMA MENI NA OVIM WEB STRANICAMA?

Jednostavno! Mi smo samo obični kućni pivari koji su umorni od loših pokušaja e-komerc sve i
svašta za kućne pivare u Hrvatskoj, i trudimo se da kupovina on-line bude puno lakša sa boljim iskustvom.